poniedziałek, 31 grudnia 2012

To był piękny miesiąc :)

Kocham dwunasty miesiąc roku, kocham ponad życie i nie z tylko z powodu otrzymania poniższych prezentów, ale także dlatego,że czuję wtedy prawdziwą magię. Magia ta nie odzwierciedla się w ludzkim postępowaniu, czy krótkotrwałej zmianie zachowań w społeczeństwie, ale we wspomnieniach i odczuciach jakie się wtedy we mnie rodzą.
Święta Bożego Narodzenia, kojarzą mi się z moim nieżyjącym już dziadkiem i z ubieraniem choinek :), Tak, tak - choinek, bo ja ubieram drzewka w moim domu, u babci i u mojej przyjaciółki Soni.
Wtedy czuję magię, czuję się wyjątkowo i niecodziennie. Cały rok czekam na chwilę kiedy z Sonią będziemy świętować :).
W tym roku bardzo pieczołowicie przygotowywałam się do Bożego Narodzenia. Lubię tworzyć w domu świąteczny klimat. Kocham przyozdabiać dom i spędzać ten czas z osobami najbliższymi memu sercu.
Moja rodzina i przyjaciele obdarowali mnie pięknymi, śmiesznymi i miłymi prezentami :). Z całą pewnością każdy z tych przedmiotów będzie przywoływał mi przez następny rok każdego z osobna :).
Podobno latająca świnia przynosi szczęście, przynajmniej z tego założenia wyszedł mój przyjaciel, który mieszka w Norwegii.W prezencie przysłał mi białą, gipsową świnkę skarbonkę :). Lecz nie jest to zwykła świnia :), ona lata, a przynajmniej latać powinna, bo posiada dwa srebrne skrzydła. Mam nadzieję,że mój kolega nie miał nic innego na myśli wysyłając mi ten prezent haha :).
Biała choinka to prezent od mojej przyjaciółki Asi, jest cudowna. Bardzo ładnie prezentuje się na półce, i jak widać zaprzyjaźniła się już z Pigi :).

Prezenty bardzo kocham wręczać, ale w tym roku ich dostawanie nie należało do przykrej przygody :), wręcz przeciwnie - moi przyjaciele i rodzina doskonale orientują się w moich upodobaniach. Moja przyjaciółka Kasia, wręczyła mi między innymi taki oto kubek :)

Dostałam także piękne kolczyki z szarymi piórami z H&M, różowe kolczyki w kształcie serc, naszyjnik (jabłuszko), balsam do ciała  CK In To Her (Polecam!), kosmetyki do ciała a także wiele świątecznych gadżetów: chodzące nogi Św. Mikołaja :D, piękne świąteczne pudełko oraz jak co roku każe mój i Soni obyczaj - coś śmiesznego :). W tym roku była to chusta a'la Boolywood :D haha.

Moja rodzina także obdarowała mnie pięknymi prezentami, o których mówię więcej na moim kanale na youtube - Kacmurka1985 :) ZAPRASZAM :)
Kochani, dziś Sylwester,chciałabym więc życzyć  Wam Szczęścia w Nowym 2013 Roku! Niech będzie lepszy od mijającego. Życzę Wam tego,co sami sobie życzycie i to z podwójną mocą :*

6 komentarzy:

  1. no to teraz już 2013 rok nie ma wyjścia - z tą słodką latającą towarzyszką musi być SZCZĘŚLIWY! ekhm muszę tam też zagadać kogoś o taką towarzyszkę, bo coś od dwóch lat cieniutko z tym szczęściem u mnie! Zdrówka i spełnienia marzeń Ci życzę w Nowym Roku!!! no i znalezienia pracy - w naszych czasach ludzie, którzy mają umowy na czas nieokreślony mogą się nazywać WIELKIMI SZCZĘŚCIARZAMI!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, z całego serca dziękuję Ci za życzenia i również Tobie i całej Twej rodzinie życzę szczęśliwego nowego 2013 roku.Żebyś była szczęśliwa, zdrowa :* Tak, z pracą i umowami jest masakra :( Mam nadzieję,że uda mi się do wiosny znaleźć jakść pracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm zapewne będzie tu ciekawie:) Przydałby Ci się jakiś fajny layout:)Jeżeli chciałabyś jakiś to mogłabym pomóc w miarę swoich możliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pięknie za propozycję! Chętnie z niej skorzystam, ponieważ marzy mi się stabilna szata graficzna i dopasowanie:) Co mogę zaoferować w zamian? :) Pozdrawiam pięknie i życzę szczęśliwego Nowego 2013 Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie musisz oferować. Kiedyś ja mogę potrzebować pomocy:) Na tę chwilę jeszcze leczę moje zapalenie płuc (na szczęście to już końcowa faza choroby), ale kiedy wyzdrowieje podam Tobie numer gg, cobyś mogła określić się jakbyś chciała żeby szablon wyglądał. Tymczasem życzę dużo zdrowia i szczęścia w 2013. Może w weekend poczuję się lepiej by nad tym posiedzieć.:)

      Usuń
  5. Kochana!
    Życzę dużo zdrowia, mam nadzieję,że szybko uda Ci się pokonać chorobę.Kuruj się i wracaj do sił.Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń