niedziela, 30 grudnia 2012

Kup Pani Piękno - od dziś za grosze

Czy można być piękną za gorsze ?

Witam kochani bardzo serdecznie,
dziś zaczynam swoją przygodę z blogiem. Będę w tym miejscu publikować informacje dotyczące wszystkiego co związane z urodą, kosmetykami, modą. Nie będą to jednak opisy wszystkiego co możemy znaleźć w kolorowej prasie, drogeriach czy na innych blogach - chcę stworzyć blog, o produktach tanich, które kosztują niewiele, a robią wielkie rzeczy :) 
Postaram się również zadbać o dobre samopoczucie moich czytelników, publikując posty, dotyczące tematyki dobrego kina, książki czy wydarzenia kulturalnego, na które warto się udać.
Zapraszam wszystkich do odwiedzania mojej strony, zaczynamy :))))

10 komentarzy:

  1. Witaj! oszzzz jak ja się cieszę, że założylaś bloga.. :)) mogę rzec - nareszcie! ;) Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Maretko, dziękuję za tak miłe słowa! Dziękuję,że odwiedziłaś mojego bloga :) Jutro umieszczę na nim pierwszy rzeczowy wpis :) Pozdrawiam serdecznie ;*

      Usuń
  2. na pewno będę tutaj często zaglądać! Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się cieszę, że założyłaś bloga moja Ty poprawiaczko humoru:D oczywiście już Cię dodaję do ulubionych....Pozdrawiam i życzę udanego sylwestra - Asia:)

    może kiedyś wpadniesz do nas http://stokrotkowe-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Ogladam cię na YT ale uwielbiam też słowo pisane i z pewnością będę czytała wszystkie Twoje posty.
    Pozdrawiam gorąca Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniczko, dziękuję za miłe słowa.Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego z okazji Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Moniczko (moja imienniczko:-)
    Oglądam Twój kanał na YT i bardzo się cieszę, że założyłaś swojego bloga, na pewno bardzo chętnie będe go czytała:-)Jesteś naprawdę super-postrzelona a zarazem normalna-chyba jak ja:D.
    Szczerze mówiąc zainspirowałaś mnie do pisania własnego bloga. Mam też w planach umieszczanie filmików na swoim kanale YT, ale narazie brak mi troszkę odwagi:D
    Zapraszam do siebie http://ketelemka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Wzruszyłam się bardzo, dziękuję za tak niezwykłe słowa.Jest mi ogromnie miło Moniczko :), że dołożyłam małą cegiełkę do Twojej decyzji. Kochana, tak - Monie są postrzelone hahahaa :D Życzę Ci dużego sukcesu bloga oraz rozwoju kanału na youtubie.A ja już pędzę na Twój blog.Buźki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lady, rewelacyjny pomysł - wykonanie jeszcze lepsze! Chyba jesteś jakimś humanistycznym geniuszem, bo czy mówisz, czy piszesz, znajdujesz tematy, słowa i wyznawców:) Gratuluję pomysłu - bez zadęcia, z jajem, a mądrze. Na pewno będę stałym gościem Twojego bloga i kanału na YT. Jak Ci tak dalej pójdzie, za rok będziesz miała swój kanał w TV:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahahaha :D Dzięki kochana za tak miłe słowa! Telewizja i ja? TAK :D Tylko czy Nina Terentiev lub Edward Nożycoręki Miszczak mnie pokochają? :P Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń